3 måltider mad på samme dag

I går bestilte jeg morgenbrød til i dag. På grund af det dårlige vejr, sov jeg længe. Jeg stod først op kl 09:30. Det var overskyet, koldt og  blæsende. Jeg hentede det bestilte morgenbrød, og fik gang i koge apparatet og lavet varm kaffe. Efter morgenkaffen tænkte jeg at et varmt bad kunne jage den sidste kulde ud af kroppen. Ved 11 tiden begyndte det at klare op, og temperaturen steg betragtelig. Jeg gik en tur ned til byen, for at kikke lidt nærmere på havnen. Da jeg var kommet helt ud for enden af molen, kunne jeg se at der lå en lystbådehavn ovre på den anden side. Det betød en lang gåtur ind til byen for at komme over en bro. medens jeg gik der, og var begyndt at få det lidt varmt, så jeg en lille båd, som sejlede folk over havnen. Den ville spare mine ben for at gå til broen. Det kostede svimlende 1,2 euro. på af den store tidevands forskel, var de en sluseport ind til denne havn. Så selv om bådene i fiskerihavnen lå på bunden, flød alle lystbådene. Man må sige at lystsejlere skal planlægge deres ture nøje. Nu var det tid til dagens andet måltid, frokost, jeg havde jo gode erfaringer med det sted jeg spiste i går, så han fik besøg igen. Jeg fik både et håndtryk og besked om at han lige viste hvad jeg skulle have. Det blev det samme som i går, dog tilføjet grønsager. Jeg  fik så lige handlet lidt vand, det skal man huske her, postevandet er ikke til at drikke. Derefter var det op ad bakken til campingpladsen. resten af dagen gik med at kikke ud over vandet, og alle de sejlbåde som var på vandet. Da kysten skråner kraftigt, og den kraftige vind stod lige ind på, var det perfekt for paragliding. Jeg talte på et tidspunkt 6 stk. Da de hele tiden kunne stige, lavede de en del stunts, det var ganske imponerende. Nu skulle dagens 3. måltid indtages. Det fik jeg på campingpladsen, dampede muslinger med Rochefort sauce, og en øl. I morgen køre jeg mod Nantes, så må jeg se hvor langt jeg når.

En tanke om “3 måltider mad på samme dag”

1. Sikke en masse oplevelser du allerede har fået, starter selv job op imorgen så er min ferie slut?, nyd resten af din❤️